O UPS

Historie

Logistika vždy byla o nalézání řešení, která zajistí lepší fungování světa.

Ale jak se z UPS stala největší doručovací společnost na světě a globální lídr v zajišťování služeb dodavatelského řetězce?

Vše začalo v roce 1907, když si jeden nápaditý 19letý mladík všiml specifické mezery na trhu. Z jeho vize postupně vzešla společnost s obratem počítaným v miliardách dolarů. Od té doby jsme se díky obchodnímu růstu dostali od poskytování kurýrních služeb a maloobchodní dopravy k celosvětové nákladní dopravě s možností sledování zásilek na internetu i k inovativním finančním a doručovacím službám. A v srdci toho všeho naleznete oddanost našim zaměstnancům, zákazníkům a společnostem, kterým sloužíme.

Technologie a inovace v UPS

Co přesně obnáší sledování až 50 milionů balíků za jediný den?

Na samém začátku stojí pečlivě sladěný tým zaměstnanců pracujících s inovativní technologií. Kromě toho spoléháme na vysoce inovativní infrastrukturu při manipulaci s balíky a při dodávkách a na taková řešení dodavatelského řetězce, která představují to nejlepší na světě.

Od vybavování našich letadel pokročilou technologií a motory s nízkou spotřebou paliva snižujícími hluk po rozvoj výkonné výpočetní sítě, která zajistí efektivní plánování výjezdů našich vozidel, umožňujeme světu, aby lépe fungoval, přičemž od počátku spoléháme na úspěch našich vlastních operací. Efektivnost a udržitelnost jsou podstatou všeho, co děláme.

Naše snaha o dosažení technologické špičky je postavena na vhodných nástrojích pro každý úkol, jako je například využití manuálně ovládaného zařízení pro sběr informací o doručení (DIAD) jako výchozího bodu pro digitální sledování veškerých balíků, které zaměstnanci UPS doručují. Více než 97 000 zařízení DIAD shromažďujících a předávajících informace o doručovaném balíku v terénu zvyšují efektivnost práce našich zaměstnanců, slouží našim zákazníkům a pomáhají společnosti dosahovat skvělých výsledků. Společnost UPS investuje více než 1 miliardu amerických dolarů ročně do informační technologie proto, aby zákazníci mohli využívat sledování zásilek na nejvyšší úrovni a inteligentní doručovací služby. Od aplikací pro inteligentní mobilní telefony a webu, který je schopný zpracovat v průměru 26,2 milionů požadavků na sledování zásilek a předat je systému Worldship, našemu inovativnímu středisku podpory a zdrojů, které zajišťuje potřeby více než 598 000 zákazníků, jsme vždy připraveni podávat nejlepší výkon.

Dalším příkladem našeho závazku k inovacím je Worldport UPS nacházející se v Louisville ve státě Kentucky. Naše kapacita pro roztřídění 416 000 balíků za hodinu a 1,5 milionů za den je ukázkou toho, jak daleko dokáže společnost posunout inovativní přístup a smýšlení skvělého týmu. To ale není všechno. Nabídka našich produktů a služeb přispívá k rozvoji způsobu světového podnikání. O tom je logistika. A UPS je logistika.

Zde se můžete podívat na video ze slavnostního přivítání UPS letadla na Letišti Václava Havla.

Nastavení cookies