Kontaktujte nás

V případě, že jste nenašli pozici, kterou jste hledali, případně máte k práci u UPS nějaké otázky, na něž jste nenašli odpověď v Nejčastěji kladených otázkách k práci u UPS, kontaktujte nás na emailu: nabor@ups.com

Nejčastěji kladené otázky k práci u UPS

1. Jakým způsobem umožňují nové technologie zaměstnancům poskytovat ty nejlepší služby zákazníkům?

Co přesně obnáší sledování až 50 milionů balíků za jediný den? Na samém začátku stojí pečlivě sladěný tým zaměstnanců pracujících s inovativní technologií. Kromě toho spoléháme na vysoce inovativní infrastrukturu při manipulaci s balíky a při dodávkách a na taková řešení dodavatelského řetězce, která představují to nejlepší na světě. Naše snaha o dosažení technologické špičky je postavena na vhodných nástrojích pro každý úkol, jako je například využití manuálně ovládaného zařízení pro sběr informací o doručení (DIAD) jako výchozího bodu pro digitální sledování veškerých balíků, které zaměstnanci UPS doručují. Více než 97 000 zařízení DIAD shromažďujících a předávajících informace o doručovaném balíku v terénu zvyšují efektivnost práce našich zaměstnanců, slouží našim zákazníkům a pomáhají společnosti dosahovat skvělých výsledků.

Společnost UPS investuje více než 1 miliardu amerických dolarů ročně do informační technologie proto, aby zákazníci mohli využívat sledování zásilek na nejvyšší úrovni a inteligentní doručovací služby. To ale není všechno. Nabídka našich produktů a služeb přispívá k rozvoji způsobu světového podnikání. O tom je logistika. A UPS je logistika.

2. Jakou radu byste dali ženám, které si chtějí budovat profesní dráhu u UPS?

Ať již sedí v sedadle řidiče nebo v křesle vedoucího týmu, ženy hrají v UPS zásadní roli na všech úrovních. Víme, jak důležitá je věrnost vytyčeným cílům, a věříme, že pokud vše děláte tak, jak nejlépe umíte, patří Vám celý svět. Neustále podporujeme Vaše schopnosti, jak v osobním, tak i v profesním životě. Abychom Vám pomohli, nabízíme různé programy, jako je například Rozvoj vedoucích dovedností žen (WLD), určené k rozvoji znalostí, dovedností a hodnot, které jsou nezbytné pro provedení prvního pevného kroku vstříc vedoucí pozici ve společnosti UPS.

3. Poskytuje UPS svým zaměstnancům školení?

Abychom byli schopni nabídnout našim zákazníkům zcela jedinečné služby, potřebujeme mít správné talenty na správných místech ve správný čas. Proto neustále pobízíme všechny členy našeho týmu, aby učinili další krok vstříc profesnímu postupu. V UPS věříme, že vzdělání je kontinuální proces. Jsme velmi pyšní na atraktivní příležitosti, které nabízíme a díky nimž si můžete zvolit cestu, která Vás zajímá. U nás máte svobodnou volbu, kterým směrem se vydáte, my Vám k tomu poskytneme nástroje, které Vám umožní trvalý růst v rámci naší společnosti.

Naše školicí programy Vám pomohou lépe porozumět obchodním praktikám a otevřou Vám dveře k mnoha různým příležitostem na různých úrovních v rámci organizace, bez ohledu na vytyčený kariérní cíl.

4. Co obnáší práce pomocníka kurýra v UPS?

Jako pomocník kurýra se stáváte vyslancem města, čtvrtí a přátel. Jste součástí naší celosvětové flotily, propůjčujete globálním operacím UPS svoji tvář a svůj hlas, a činíte tak laskavým úsměvem, přátelským pozdravem a bezchybným servisem.

Tato práce vyžaduje fyzickou sílu a hbitost, navázání kladného vztahu s kurýrem a týmovou práci s cílem poskytovat všem našim zákazníkům ty nejlepší služby. Motivující odměna rovným dílem, skvělá příležitost vydělat si peníze navíc a získat první vlastní zkušenosti s kulturou UPS.

5.Jak se cítí student na pozici pracovníka třídění zásilek na částečný úvazek?

V UPS věříme, že vzdělávání je kontinuální proces. Proto se snažíme pomáhat našim zaměstnancům na cestě k dalšímu vytyčování a dosahování vzdělávacích cílů. Prostřednictvím různorodých příležitostí podává UPS pomocnou ruku studentům, kteří nazývají naši společnost domovem.

6. Jaké to je pracovat v UPS jako pracovník třídění zásilek na částečný úvazek a mít tuto práci jako druhé zaměstnání?

Díky pružné pracovní době společnost UPS nabízí možnost vedlejšího příjmu lidem, kteří mají jiné zaměstnání na celou pracovní směnu, a to ve skvělém týmu a se zajímavými výhodami a volnými víkendy.

7. Jak se pracuje kurýrovi v UPS?

Jako kurýr zaměstnaný v UPS se stáváte vyslancem města, čtvrtí a přátel. Jste součástí naší celosvětové flotily, propůjčujete globálním operacím UPS svoji tvář a svůj hlas, a činíte tak laskavým úsměvem, přátelským pozdravem a bezchybným servisem. Kromě toho získáváte veškeré odměny, které nabízíme našim řidičům za každodenní prohánění našich kol. Přibližně 82 % zaměstnanců UPS totiž manipuluje s nákladem a s balíky, řídí motorová vozidla, případně zajišťuje obojí.

8. Co obnáší práce na pozici obchodníka (Sales Account Executive) v UPS?

Jakožto odborník na prodej v UPS máte jistotu, že pracujete pro společnost, která určuje standard ve spolehlivosti. Stačí, když řeknete, že pracujete jako prodejce pro UPS, a všechny dveře se před Vámi budou otevírat. Stanete se součástí různorodého týmu odborníků zajišťujících špičkové inovace napříč světem globálního obchodu. Ať již se jedná o vytváření obchodních řešení, zlepšování pro výkon zásadních opatření nebo plnění ekologických cílů, Váš důvtip a intelekt pomáhají řešit tyto problémy na každodenní bázi.

9. Je pravda, že mnoho vedoucích pracovníků UPS zahájilo svoji kariéru v UPS jako zaměstnanci na částečný úvazek?

Přestože UPS neustále přijímá zaměstnance na pracovní pozice všech úrovní, většina spolupracovníků a vedoucích pracovníků v UPS zahájila svoji kariéru jako pracovníci třídírny zásilek nebo sezónní pomocníci řidiče na částečný úvazek. V UPS klademe velký důraz na udržení firemní kultury podpory zevnitř a i nadále hodláme podporovat vzdělávání všech našich zaměstnanců a nabízet jim různá školení. Představte si, že zcela změníte profesní dráhu i zemi, ve které pracujete, aniž byste opustili danou organizaci.

10. Co mi můžete sdělit o významu rozmanitosti pro společnost UPS?

UPS coby globální organizace působící ve více než 220 zemích podporuje rozmanitost ve všech ohledech. Prostřednictvím našeho jedinečného etického přístupu a firemní kultury podpory zevnitř umožňujeme našim zaměstnancům profesní růst a úspěch v srdci organizace. Ve všem, co děláme, spoléháme na rozmanitost, která nám pomáhá spojovat různorodé pohledy na věc a umožňovat tak světu, aby fungoval lépe pro všechny.

11. Jakým způsobem pomáhá firemní kultura podpory zevnitř rozvoji kariéry na všech úrovních?

Díky jedinečné firemní kultuře podpory zevnitř u nás vždy naleznete nové a zajímavé příležitosti na všech úrovních organizace. Od školicích a vzdělávacích programů po profesní růst a postup nabízíme každému možnost vydat se na cestu směřující ke kariéře, po které touží. Kromě toho nabízíme našim zaměstnancům možnost využití různých příležitostí, které jim mohou pomoci na cestě k dosažení jejich dalších vzdělávacích cílů.

Nastavení cookies